Tootekirjeldus
Legendid ei sünni üleöö, vaid kujunevad aja jooksul, kuni neist saab lõpuks osa ajaloost. Müüdid ei ela iseenesest; neid loovad ja jätavad meile austusväärseid pärandeid. Aastal 1966, Detroitis, Michigani osariigis, pandi alus järgmisele autotööstuse ikoonile. Selles Ameerika autotööstuse keskuses nägi maailm palju sõidukeid, millest mõned olid tavalised autod ja teised omasid erilist staatust.
Chevrolet Camaro loodi algselt nn "pony car" tüüpi autona, mis oli suunatud eelkõige nooremale kliendile. See kompaktne, sportlik ja taskukohane kupee sai noorte seas populaarseks. Selle edu oli kohene. Aastatel 1966 kuni 1969 toodeti umbes 700 000 Camaro sõidukit 12 erineva mootori variandiga. Aastal 1969 tutvustati Z28 mudelit, mis oli viimane esimese põlvkonna Camaro. Asjatundjate seas peetakse seda mudelit üheks parimaks kõigist seeriatest. Võimsa V8 väikese plokiga mootoriga, mille võimsus on 216 kW (294 hj), ja spetsiaalse jõudluspaketiga sai Camaro Z28 osaks eksklusiivsest muscle car'ide liigast, millel olid sportlikud triibud kerel. See mudel kannab ka motosporti geneetikat, kuna selle mootor oli nõrgem versioon edukast Penske Camaro'st SCAA Trans AM võidusõidusarjas.
Böker sai inspiratsiooni Camaro Z28 disainist ja taaselustas selle legendi noa kujul. Tulemuseks on rohkem kui lihtsalt nuga - see on elustiil, põnev teekond koos V8 mootori müriseva heliga lõpututel maanteedel, päikesekiired üle kanjoni ja unustamatud hetked, mis tõusevad esile igapäevaelust.
Böker 1969 Z28 Damask on nuga, mille lõid koostöös Itaalia disaineri Tommaso Rumiciga. See ainulaadne "Muscle Knife" peegeldab Camaro Z28 iseloomulikke omadusi oma kuju ja jõuga. Selle elegantne drop point tüüpi tera on valmistatud 80-kihilisest damaskusest ja käsitsi sepistatud Chad Nichols'i poolt mustris "Tread", mis meenutab muscle car'i kaldus kapotti. Sinine pöidlakruvi võimaldab sujuvat tera avamist ja roostevabast terasest lukustusmehhanism tagab noa usaldusväärse lukustumise. Alumiiniumist käepide on õrnalt lakitud toonis "Le Mans Blue", mis on spetsiaalselt Bökeri jaoks välja töötatud ja nostalgiliselt meenutab auto kere jooni. Käepide sisaldab detaile nagu Notchback, väike tagaspoiler ja õhuvõtuavad tagatiibadel, mis on virtuoosselt noa disaini integreeritud. Tera teljekruvi on kujundatud vastavalt velgede stiilile, mida sageli kasutatakse muscle car'idel, ja sirge roostevabast terasest klamber, mis on freesitud massiivist, meenutab kroomitud uksekäepidemeid.
See nuga ei ole lihtsalt tööriist, vaid ka kunstiteos, mis ühendab kirge autotööstuse ajaloo vastu kvaliteedi ja käsitööoskusega. See on käsitsi valmistatud Bökeri tehases Solingenis ja kannab endas Camaro Z28 vaimu.
-
Tera materjal:Damaskus teras
-
Käepideme materjal:Alumiinium
-
Lukkumehhanism:Linerlock
-
Tera pikkus:8 cm
-
Kogupikkus:18.6 cm
-
Tera paksus:3.6 mm
-
Kaal:99 g
-
Tera tüüp:Drop Point
-
Kasutus:Kogumis-, EDC - igapäevane kandmine
Toote omadused
-
Tera materjal:Damaskus teras
-
Käepideme materjal:Alumiinium
-
Lukkumehhanism:Linerlock
-
Tera pikkus:8 cm
-
Kogupikkus:18.6 cm
-
Tera paksus:3.6 mm
-
Kaal:99 g
-
Tera tüüp:Drop Point
-
Kasutus:Kogumis-, EDC - igapäevane kandmine
-
Ühe käega avamine:Jah
-
Nuga tüüp:Kokkupandav
-
Avamismehhanism:Pöidlakruvi
-
Klamber:Jah
-
Päritoluriik:Saksamaa
-
Värv:Sinine