Kontakt

Teave tellimuste ja toodete kohta
Kui olete huvitatud oma tellimuse olekust, soovite kontrollida kauba saadavust või soovite kokku leppida isikliku järeletulemise osas.
Helistage E - R (8:00 - 16:00) +421 233 331 056
Tavaliselt vastame 24 tunni jooksul info@knifestock.sk
Nugade pilt - KNIFESTOCK

Külastage meid isiklikult Bratislavas

Bratislava - Petržalka
Einsteinova ul. 18
85101 Bratislava

Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne    9:00 - 21:00

Predajňu nájdete na 1. poschodí pri Nay Elektrodome (východ z parkovacieho domu, pri eskalátoroch).

Obchod je riadne otvorený počas otváracích hodín. 
Na predajni je možné platiť v hotovosti aj bezkontaktne kartou.

KKK - korduma kippuvad küsimused

Nimekiri kõige sagedamini esitatavatest küsimustest ja vastustest. Kui teil on konkreetne küsimus, palun kasutage parempoolses osas olevat vormi, millele püüame võimalikult kiiresti vastata.

Keskmine tarneaeg sõltub mitmest tegurist, sealhulgas teie asukohast ja valitud tarneviisist. Tavali

Kauba kohaletoimetamise aeg sõltub meie laoseisust.

Kauba, mis on märgitud laos, saadame välja igal tööpäeval. Keskmine kohaletoimetamise aeg valitud kullerteenusega Eestis on 2-3 tööpäeva. Kui valite Eesti Posti, on keskmine kohaletoimetamise aeg 2-3 tööpäeva. Teie tellimuse olekut saate jälgida jälgimisnumbri abil, mille olete saanud oma e-posti aadressile.

Toodete puhul, mida meil laos ei ole, sõltub kohaletoimetamise aeg tootjast/tarnijast. See kohaletoimetamise aeg sõltub peamiselt transpordi kiirusest ja kauba saadavusest välislaos, mis võib asuda ka väljaspool Eestit. Eriti praeguste piiriüleste meetmete tõttu ei saa me garanteerida sama kiiret kohaletoimetamist teistest riikidest.

Sellise tellimuse kohaletoimetamise täpse teabe saamiseks võtke meiega julgelt ühendust, kas telefoni teel numbril +‭421 233 331 056 või kontaktvormi kaudu.

Kuidas ma saan kauba eest maksta?

Tellimuse protsessis on teil võimalus valida erinevate maksevõimaluste vahel.

Teie kauba eest saate maksta järgmistel viisidel:

  1. Kaardimakse internetis - turvalise makseportaali kaudu. Kiireim ja turvalisim makseviis.
  2. Järelmaks kullerilt kauba kättesaamisel - sõltuvalt valitud transpordiviisist on võimalik ka kaardiga maksta.
  3. Sularahamakse isiklikul vastuvõtul - poes Lovec- Aupark Bratislava.
  4. Arvega maksmine - sobib hulgimüüjatele.

 

Kaup jääb müüja omandiks kuni täieliku tasumiseni ja kättesaamiseni, kuid kauba kahjustamise oht läheb ostjale üle kauba kättesaamisel. Ostja arveldusandmeid ei saa pärast tellimuse saatmist tagasiulatuvalt muuta.

Kui te pole tootega rahul ja soovite selle tagastada, järgige neid samme: 1. **Kontrollige tagastus

Kui tellitud kaup ei vasta teie ootustele, on võimalik see tagastada. Tänu meie lihtsale tagastusprotsessile saate selle lihtsalt, kiiresti ja muretult teha.

Kaupade tagastamise protseduur:

  1. Kaupa saab tagastada kuni 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest
  2. Täitke tagastusvorm
  3. Vormi viimases punktis laadige üles foto või skannitud arve/tšekk ja foto tootest originaalpakendis
  4. Saada tagastusvorm.

 

Teie kauba saatmisel on kaks võimalust:

  1. Pakkige ja saatke kaup omal kulul aadressile:

    Shadow Slovakia s.r.o.
    Budovateľská 5
    940 02 Nové Zámky
    Slovakkia

  2. Pakkige ja saatke kaup läbi mis tahes lepingulise Zásielkovňa väljastuspunkti, paki üleandmisel on vaja teenindajale esitada meie identifitseerimisnumber 96565377. Teenindaja prindib sildi ja annab teile kviitungi paki hoiustamise kohta. Pärast paki kättesaamist tagastatakse teile kauba maksumus või vahetatakse kaup välja. 

 

Kaupade tagastamise tingimused:

  1. Kauba tagastamise saatmise kuupäev peab olema 14 päeva jooksul alates selle kättesaamisest
  2. Peate täitma tagastusvormi, sealhulgas pangakonto numbri IBAN-vormingus. 
  3. Kaup ei tohi olla kasutatud, peab sisaldama kõiki originaalsilte ja -etikette, olema pakitud originaalpakendisse, et võimaldada edasist müüki.
  4. Kahjustatud kauba avastamise korral on meil õigus vähendada tagastatavat summat kauba müügikõlblikuks muutmise kulude võrra.

 

Lisateavet tagastamise võimaluste kohta leiate pretensioonide tingimustest.

Kuidas töödeldakse minu isikuandmeid?

Meie klientide isikuandmete kaitse on meie jaoks esmatähtis. Internetipoe KNIFESTOCK haldamisel töötleme ainult neid isikuandmeid, mis on tellimuse loomiseks hädavajalikud ja mis on tellimisprotsessis märgitud kohustuslikeks väljadeks - peamiselt ees- ja perekonnanimi, kohaletoimetamise aadress, telefoni- ja e-posti kontakt.

Kui võtate meiega ühendust kontaktivormi kaudu, töötleme ainult neid isikuandmeid, mis on märgitud kohustuslikeks.

Lisateavet isikuandmete kaitse ja küpsiste kohta leiate siit.

Kas konkurent pakub paremat hinda kui meie, kas saaksite selle mulle sobitada?

Meie juures on teil alati garantii, et saate kõik meie tooted kõige madalama hinnaga. Kui leiate sama toote laos, kuid konkurendi juures parema hinnaga, kirjutage meile sõnum kontaktivormi kaudu koos lingiga sellele tootele ja kui see on meie võimaluste piires, pakume teile paremat või sama hinda.

Madalaima hinna garantii kehtib ainult siis, kui:

  1. Toode peab olema müüjal laos
  2. Müüja peab olema Eestist
  3. Toode peab olema kahjustamata

 

Olin ostuga rahul, kus ma saan teid hinnata?

Meil on hea meel seda kuulda. Oma positiivset tagasisidet saate jätta:

  1. Meie veebilehel konkreetse toote juures, mille olete ostnud
  2. Heureka - https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
  3. Trustpilot - https://www.trustpilot.com/review/knifestock.sk
  4. Lisades arvustuse Google Mapsis
    1. Lovec Aupark Bratislava

Täname teid rahulolu eest ja ootame teie järgmist ostu.

Kas teil on mõni muu küsimus? Kirjutage meile

Kui teil on konkreetne küsimus, palun kasutage vormi, millele püüame võimalikult kiiresti vastata.

Arveldusandmed

SHADOW Slovakia s.r.o.
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Registrikood 50231111
KMKR 2120318211
KMKR SK2120318211
Obchodný register Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 40399/N

Tagastamise aadress

Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Slovaki Vabariik

Klienditugi

Kõnekeskus

E - R: (8:00 - 16:00)

+‭421 233 331 056

 

E-post

E - R: (8:00 - 16:00)

info@knifestock.sk