Reklaamitingimused

Üldised sätted

  1. Käesoleva kaebuste käsitlemise korra kaudu teavitab ettevõte SHADOW Slovakia s.r.o. kui müüja tarbijat kui ostjat tingimustest ja viisidest, kuidas kasutada õigusi, mis tulenevad vastutusest defektide eest (kaebused), sealhulgas teavet selle kohta, kus kaebust esitada ja garantiiremontide teostamisest.
  2. Müüja on välja andnud selle kaebuste käsitlemise korra vastavalt seadusele nr 40/1964 Zb. Tsiviilseadustik, muudetud kujul (edaspidi "Tsiviilseadustik"), seadusele nr 250/2007 Z. z. tarbijakaitse kohta ja Slovakkia Rahvusnõukogu seaduse nr 372/1990 Zb. rikkumiste kohta, muudetud kujul (edaspidi "tarbijakaitse seadus"), seadusele nr 391/2015 Z. z. tarbijavaidluste alternatiivse lahendamise kohta ja mõnede seaduste muutmise ja täiendamise kohta, samuti teiste Slovaki Vabariigi üldiselt siduvate õigusaktidega.
  3. See kaebuste käsitlemise kord on paigutatud müüja veebisaidi vastavale alamlehele.
  4. Ettevõte SHADOW Slovakia s.r.o. püüab alati täita kõik tellimused meie klientide rahuloluks, kuid siiski võib juhtuda, et te ei ole kaubaga rahul. Juhul, kui soovite kaupa kaevata või tagastada, tuleb järgida järgmisi tingimusi.
  5. Kaupade defektide eest vastutab müüja. Ostja on kohustatud esitama kaebuse kaupade defektide eest vastutuse alusel (edaspidi kaebus) müüjale viivitamatult pärast nende avastamist, järgides müüja kaebuste käsitlemise korda.
  6. Ostja taganemine ostulepingust vastavalt § 7, 8, 9, 10 seadusele nr 102/2014 Z. z. tarbijakaitse kohta kauba müügil või teenuste osutamisel kaugmüügi lepingu alusel või väljaspool müüja äriruume sõlmitud lepingu alusel ja mõnede seaduste muutmise ja täiendamise kohta (edaspidi "tarbijakaitse seadus kaugmüügi lepingu alusel")
  7. Tarbijal on õigus taganeda ostulepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest vastavalt Tarne tingimustele ilma põhjendusteta, vastavalt § 7 lõikele 1 seadusele nr 102/2014 Z.z. tarbijakaitse kohta kaugmüügi lepingu alusel. Ostja kinnitab tellimuse esitamisega müüjale, et müüja on täitnud oma teavitamiskohustused vastavalt § 3 tarbijakaitse seadusele kaugmüügi lepingu alusel. Kauba ja selle defektide kaebus tuleb esitada kirjalikult, e-posti teel või posti teel aadressile, mis on müüja kontaktlehel. Lepingust taganemine tuleb teha kirjalikult e-posti teel või posti teel.
  8. Ostja tunnistab, et juhul, kui tellitakse kaupa, mis on internetipoes märgitud kui "tellimisel" (tarnitakse ostja eraldi tellimuse alusel), ei kuulu see kaupade hulka, mis on loetletud seaduses nr 102/2014 Z.z. ja seda ei saa tagastada vastavalt eelnevale punktile.
  9. Kirjaliku kaebuse esitamise (isikliku kaebuse esitamise) ja kaebuse saanud kauba kättetoimetamise aadress:
    1. SHADOW Slovakia s.r.o. Budovateľská 5, 94002 Nové Zámky
    2. Telefonikontakt: +‭421 233 331 056
    3. E-post: info@knifestock.sk
    4. Kaebuste vastuvõtmise tööaeg: tööpäeviti E - R - 08:00 – 16:00.

Müüja vastutus kaupade defektide eest

  1. Müüja vastutab defektide eest, mis on müüdud kaubal ostja kättesaamisel ja defektide eest, mis ilmnevad pärast kauba kättesaamist garantiiaja jooksul. Garantiiaeg on 24 kuud.
  2. Madalama hinnaga müüdud asjade puhul defekti tõttu on garantiiaeg 24 kuud, kuid müüja ei vastuta defekti eest, mille tõttu madalam hind kokku lepiti.
  3. Kasutatud asjade puhul (nt näidismudel) on garantiiaeg 12 kuud.
  4. Müüja võib ostjale väljastatud garantiilehel või reklaamis anda seadusega ettenähtud garantiist ulatuslikuma garantii, määrates selle tingimused ja ulatuse garantiilehel.
  5. Garantiiajad hakkavad kulgema alates kauba kättesaamise kuupäevast ostja poolt.
  6. Aeg alates defektide eest vastutuse õiguse kasutamisest kuni ajani, mil ostja oli pärast remondi lõppu kohustatud asja vastu võtma, ei arvestata garantiiaega. Kui kaup vahetatakse, hakkab garantiiaeg uuesti kulgema alates uue kauba kättesaamisest.
  7. Defektide eest vastutuse õigused, millele kehtib garantiiaeg, kaotavad kehtivuse, kui neid ei kasutata garantiiaja jooksul.
  8. Müüja ei vastuta:
    1. defektide eest, millele ostjat müüja ostulepingu sõlmimise ajal teavitas või millest ostja pidi teadma, arvestades ostulepingu sõlmimise asjaolusid,
    2. defektide eest, mis olid ilmnevad kauba kättesaamisel, mida ostja kättesaamisel ei teatanud,
    3. ostja poolt põhjustatud kauba mehaanilise kahjustuse eest,
    4. defektide eest, mis on põhjustatud kauba kasutamisest tingimustes, mis oma niiskuse, keemiliste või mehaaniliste mõjude poolest ei vasta loomulikule keskkonnale,
    5. defektide eest, mis on põhjustatud ebaprofessionaalsest käsitsemisest, ebaprofessionaalsest teenindusest või kauba hooldamise hooletusest,
    6. kauba kahjustuse eest, mis on põhjustatud liigsest koormusest või kasutamisest vastuolus kasutusjuhendis, tehniliste normide või Slovaki Vabariigis kehtivate ohutusnõuetega,
    7. kauba kahjustuse eest, mis on põhjustatud vältimatutest või ettenägematutest sündmustest,
    8. defektide eest, mis on põhjustatud ebaprofessionaalsest sekkumisest, kahjustusest transpordi ajal, kahjustusest vee, tule, staatilise või atmosfäärilise elektrienergia või muu kõrgema jõu sekkumise tõttu,
    9. defektide eest, mis on põhjustatud volitamata isiku sekkumisest kaubale.
  9. Defektiks ei loeta kauba sobimatut värvitooni, kuna müüja ei vastuta üksikute värvitoonide kuvamise eest ostja väljundseadmel (nt monitor, printer). Müüja on selles kaebuste käsitlemise korra punktis ostjat teavitanud, et tellitud kauba kuvatav värvitoon võib tegelikkusest erineda.

Defektide eest vastutuse õiguste kasutamine (kaebus)

  1. Ostja võib esitada kaebuse:
    1. kirjalikult müüja asukoha aadressil:

      Shadow Slovakia s.r.o.
      Budovateľská 5
      940 02 Nové Zámky
      Slovakkia Vabariik

    2. elektroonilise posti teel, saates e-kirja müüja e-posti aadressile vastavalt müüja veebilehtedel toodud kontaktidele või vastates müüjalt saadud sõnumitele.
    3. veebisaidi vastaval alamlehel asuva veebipõhise kaebuse vormi kaudu, mis saadetakse automaatselt müüja e-posti aadressile.
  2. Kaebuse esitamisel on vajalik, et ostja:
    1. kirjeldaks kauba defekti võimalikult täpselt ja võimaluse korral lisaks ka foto, kui defekti olemus võimaldab selle fotograafilist jäädvustamist,
    2. edastaks müüjale ostudokumendi või muul viisil, mis ei tekita kahtlusi, tõendaks, et kaup osteti müüjalt ja teataks müüjale, millist õigust, mis tuleneb müüja vastutusest defektide eest vastavalt käesoleva artikli lõikele 3, ta kasutab.
    3. Kauba defekti kirjeldus, ostudokument ja teade, millist õigust ta kasutab, võib ostja koos kaebuse saanud kaubaga üle anda müüja poolt volitatud isikule kaebuse saanud kauba vastuvõtmiseks müüja asukohas. Defekti kirjeldus ja teade, millist õigust ta kasutab, võib ostja täita ka otse veebipõhises kaebuse vormis, mis asub müüja veebisaidi vastaval alamlehel. Kaupa on võimalik müüja asukohta saata ka kullerteenusega. Soovitame klientidel oodata müüja kutset paki saatmiseks, kui müüja suudab kaebuse lahendada paki vahetamisega, mis säästab ostjale saatmiskulusid.
  3. Kui ostja esitab kaebuse, otsustab ta samal ajal, millist õigust, mis tuleneb müüja vastutusest defektide eest, ta kasutab ja teatab sellest otsusest müüjale. Müüja teavitab ostjat tema õigustest, mis tulenevad defektide eest vastutusest, mida ostja võib kasutada

Kui tegemist on kõrvaldatava defektiga, võib ostja kasutada

  1. õigust parandusele (st õigust tasuta, õigeaegsele ja nõuetekohasele defekti kõrvaldamisele),
  2. õigust asja vahetamisele (kui see ei põhjusta müüjale ebaproportsionaalseid kulusid võrreldes kauba hinnaga või defekti tõsidusega) või
  3. õigust asja osa vahetamisele, kui defekt puudutab ainult asja osa (kui see ei põhjusta müüjale ebaproportsionaalseid kulusid võrreldes kauba hinnaga või defekti tõsidusega, või
  4. mõnda muud seaduses otseselt reguleerimata õigust, näiteks õigust mõistlikule allahindlusele asja hinnast, kui selles müüjaga kokku lepitakse.
    1. Kui kaebus on õigustatud: (näiteks kaup on kahjustatud, mittetöötav või ei vasta lepingule), on müüja kohustatud kandma kõik kaebusega seotud kulud, sealhulgas kauba tagastamise kulud tarbijalt müüjale.
    2. Kohaletoimetamise kulude tagastamine: Kui klient tagastab defektse kauba kaebuse raames, on müüja kohustatud mitte ainult tagastama kauba täishinna, vaid ka transpordikulud, mida klient maksis kauba kohaletoimetamise eest. See hõlmab ka kulusid, mida tarbija kannab defektse kauba tagastamisel müüjale. On vajalik, et klient saadaks tõendi kauba tagastamise transpordikulude kohta.
    3. Asenduskaup või parandus: Kui müüja parandab kauba või vahetab selle uue vastu, peaksid kõik seotud kulud, sealhulgas transport, olema müüja kanda.
    4. Kui ostjal on õigus kauba vahetamisele või õigus lepingust taganemisele (toote ostuhinna tagastamine), sõltub ostjast, millist neist õigustest ta kasutab. Kui ta on aga ühe neist õigustest müüja juures kasutanud, ei saa ta seda valikut enam ühepoolselt muuta.
    5. Müüja väljastab kaebuse esitamisel ostjale kaebuse esitamise kinnituse. Kui kaebus esitatakse elektroonilise posti teel või veebipõhise kaebuse vormi kaudu, on müüja kohustatud kaebuse esitamise kinnituse viivitamatult edastama, muidu ilma põhjendamatu viivituseta, kuid hiljemalt koos kaebuse lahendamise dokumendiga. Kaebuse esitamise kinnitust ei pea edastama, kui ostjal on võimalus tõendada kaebuse esitamist muul viisil.

Kaebuse lahendamise viis

  1. Kaebuse lahendamine on kaebuse menetluse lõpetamine ühe järgmistest viisidest:
    1. parandatud toote üleandmine,
    2. toote vahetamine,
    3. toote ostuhinna tagastamine,
    4. toote hinna mõistliku allahindluse maksmine,
    5. kirjalik kutse täitmise vastuvõtmiseks või
    6. kaebuse põhjendatud tagasilükkamine.
  2. Lähtudes ostja otsusest, millist õigust, mis tuleneb müüja vastutusest defektide eest, ta kasutab, määrab müüja kaebuse lahendamise viisi, ja see on:
    1. kohe,
    2. hiljemalt 3 tööpäeva jooksul alates kaebuse esitamise päevast (keerulistel juhtudel) või
    3. hiljemalt 30 päeva jooksul alates kaebuse esitamise päevast (põhjendatud juhtudel, eriti kui on vaja toote seisundi keerulist tehnilist hindamist).
  3. Pärast kaebuse lahendamise viisi määramist lahendab müüja kaebuse kohe, põhjendatud juhtudel hiljem, kuid kaebuse lahendamine ei tohi kesta kauem kui 30 päeva alates kaebuse esitamise päevast. Kui kaebuse lahendamise tähtaeg möödub, on ostjal õigus lepingust taganeda või õigus toote vahetamisele uue toote vastu.
  4. Müüja on kohustatud väljastama kaebuse lahendamise kohta kirjaliku dokumendi hiljemalt 30 päeva jooksul alates kaebuse esitamise päevast.
  5. Kaebuse lahendamine ei mõjuta ostja õigust kahju hüvitamisele vastavalt seadusele nr 294/1999 z. z. defektse toote põhjustatud kahju eest vastutuse kohta kehtivas redaktsioonis.
  6. Kui kaebus on õigustatud (näiteks kaup on kahjustatud, mittetöötav või ei vasta lepingule), on müüja kohustatud kandma kõik kaebusega seotud kulud, sealhulgas kauba tagastamise kulud tarbijalt müüjale.
  7. Kohaletoimetamise kulude tagastamine: Kui klient tagastab defektse kauba kaebuse raames, on müüja kohustatud mitte ainult tagastama kauba täishinna, vaid ka transpordikulud, mida klient maksis kauba kohaletoimetamise eest. See hõlmab ka kulusid, mida tarbija kannab defektse kauba tagastamisel müüjale. On vajalik, et klient saadaks tõendi kauba tagastamise transpordikulude kohta.
  8. Asenduskaup või parandus: Kui müüja parandab kauba või vahetab selle uue vastu, peaksid kõik seotud kulud, sealhulgas transport, olema müüja kanda.

Alternatiivne vaidluste lahendamine

  1. Kui ostja - tarbija ei ole rahul viisiga, kuidas müüja tema kaebuse lahendas, või kui ta arvab, et müüja rikkus tema õigusi, on tal õigus pöörduda müüja poole paranduse saamiseks.
  2. Kui müüja vastas paranduse taotlusele eitavalt või ei vastanud sellele 30 päeva jooksul alates selle saatmisest, on ostjal õigus esitada ettepanek oma vaidluse alternatiivseks lahendamiseks alternatiivse vaidluste lahendamise subjekti juurde vastavalt seaduse nr 391/2015 Z. z. tarbijavaidluste alternatiivse lahendamise kohta ja mõnede seaduste muutmise ja täiendamise kohta § 12 sättele.
  3. Tarbijavaidluste alternatiivse lahendamise pädev subjekt on Slovakkia kaubandusinspektsioon või muu volitatud juriidiline isik, kes on kantud Slovakkia Vabariigi Majandusministeeriumi peetavasse alternatiivse vaidluste lahendamise subjektide nimekirja. Ostjal on õigus valida, millise nimetatud tarbijavaidluste alternatiivse lahendamise subjekti poole ta pöördub.
  4. Ostja võib oma vaidluse alternatiivse lahendamise ettepaneku esitamiseks kasutada Euroopa Komisjoni loodud veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi.

Lõppsätted

See kaebuste käsitlemise kord kehtib alates 01.11.2018 ja tühistab varasemate kaebuste käsitlemise kordade kehtivuse. See kaebuste käsitlemise kord on saadaval müüja asukohas ja müüja veebilehtedel.